• Müügitingimuste kehtivus
    1) Müügitingimused kehtivad Waco.ee veebipoest tarbijast ostja (edaspidi Tarbija), juriidilisest isikust ostja (edaspidi Äriklient) ja ettevõtja osaühing WACO HV (registri kood 10121673) (edaspidi waco.ee veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel, osaühing WACO HV on isikuandmete vastutav töötleja.
    2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad waco.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
    3) Waco.ee veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel waco.ee.
  • 4) Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 1.jaanuar 2020.a.
  1. Hinnainfo
    1) Kõik waco.ee veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
    2) Kauba ostudele, millele pole kehtestatud eraldi toote lehel tasuta transporti, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija või Ärikliendi valitud tarneviisile.
    3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
    4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija või Ärikliendi ja waco.ee veebipood vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
    5) Waco.ee veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel waco.ee ja selle alamlehtedel.
  2. Tellimuse vormistamine
    1) Lisa soovitud tooted ostukorvi.
    2) Ostukorvi lehel täida nõutud andmeväljad. Mine kassasse. Vali Sulle sobiv tarnemeetod ja täida kõik nõutud andmeväljad. Seejärel vali Sulle sobiv makseviis ning andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiad, pärast nõutud väljade täitmist, ekraanile kuvatud arvelt.

    3) Täida ostukorvi leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Sinu ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning vajadusel hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
    4) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel. Füüsilised tooted jõuavad Sinu valitud saabumiskohta 1-14 tööpäeva jooksul.
    5) Peale tellimuse esitamist saadame Sinule tellimuse kinnituse koos arvega. Tellimus saadetakse kliendile peale makse laekumist ettevõtte kontole.

  3. Müügilepingu jõustumine
    1) Kauba müügilepinguga kohustub waco.ee veebipood andma Tarbijale või Ärikliendile üle olemasoleva, valmistatava või waco.ee veebipoe poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale või Ärikliendile. Tarbija või Äriklient kohustub eestioutlet.ee veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
    2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 4 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
    3) Müügileping jõustub pärast Tarbija või Ärikliendi tehtud makse laekumist waco.ee veebipoe pangakontole.
  4. Kohaletoimetamine
    1) Waco.ee tarnib tooteid järnevatesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu, Poola, Rootsi, Norra, Saksamaa, Pranstusmaa, Hispaania. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib waco.ee veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele kelleks on Omiva, DHL, Ups, Itella Smartpost, DPD. 
    2) Waco.ee veebipoe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad 1-14 argipäeva kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest waco.ee veebipoe pangakontole.
    4) Waco.ee veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida waco.ee veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha. 
  5. Tagastamisõigus Tarbijale
    1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
    2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha, ilma toodet lõhkumata, määrimata.
    3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada täidetud ankeet, mille leiate lingilt: KAUBA-TAGASTAMISE-AVALDUS-VÕI-PRETENSIOON, esitada see elektrooniliselt e-posti aadressile info@waco.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.  Waco.ee veebipood saadab 24 h jooksul Tarbijale taganemisavalduse kättesaamise kinnituse.
    4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama e-posti aadressile info@waco.ee tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
    5) Waco.ee veebipood tagastab kauba kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud.
  6. Tagastamisõigus Ärikliendile
    1) Tagastamisõigus ei kehti Ärikliendile ning kõik ostud on lõplikud.
  7. Vääramatu jõud
    1) Waco.ee veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida waco.ee veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.
  8. Privaatsuspoliitika ja isikuandmete töötlemine
    1) Tarbija või Äriklient annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse waco.ee veebipoele koguda ja töödelda Tarbija või Ärikliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, e-postiaadress, pakiautomaadi valik) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
    2) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
    3) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku waco.ee veebipoe veebilehel.
    4) Waco.ee veebipoel on õigus kasutada Ärikliendi e-posti aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Ärikliendile, kui Äriklient ei ole selleks vastupidist soovi avaldanud.
    5) Pangalingi kaudu ostude eest tasumisel on kasutusel krüpteeritud andmeside pankadega, mis tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub waco.ee veebipoel ligipääs.
    6) Tarbija või Äriklient kinnitavad, et tellimuse esitamisega nõustub ta waco.ee veebipoe privaatsuspoliitikaga ning on sellega tutvunud.
  9. Pretensioonide esitamise kord Tarbijale
    1) Waco.ee veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
    2) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
    3) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad waco.ee veebipood ja Tarbija omavahel kokku e-posti teel. Parandamise kulud katab waco.ee veebipood.
    4) Waco.ee veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
    5) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@waco.ee pretensiooni, mille vormi leiate lingilt: KAUBA-TAGASTAMISE-AVALDUS-VÕI-PRETENSIOON, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
    6) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
    7) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. waco.ee veebipood saadab 24 h jooksul Tarbijale kaebuse kättesaamise kinnituse.
    8) Tarbijal on õigus nõuda waco.ee veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi saamist, kui eestioutlet.ee veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, waco.ee veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
  10. Pretensioonide esitamise kord Ärikliendile
    1) Waco.ee veebipood vastutab Ärikliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad 14 päeva jooksul, alates kauba üleandmisest Ärikliendile.
    2) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@waco.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  11. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
    1) Kui waco.ee veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus waco.ee veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse http://www.consumer.ee/.

Müügitingimused on kehtestanud osaühing WACO HV juhatuse liige 19.04.2020.